Spørgsmål og svar

1. Hvem står bag Love Island webshoppen?

Merchmaker Ltd har licens til at sælge det officielle Love Island Denmark brandet beklædning og merchandise gennem loveisland-shop.dk websitet.
Produkterne købes direkte af Merchmaker Ltd via loveisland-shop.dk websitet. Merchmaker Ltd alene ansvarlig for personalisering og leveringen af din ordre, så alle spørgsmål herom skal henvendes til Merchmaker Ltd.

2. Hvem erMerchmaker?

Merchmaker Ltd sælger licenserede brandet merchandise til nogle af de største navne inden for underholdning og sport. Hvert produkt er 100% officielt og kan tilpasses med dit navn.

3. Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Skriv en mail til os på loveisland-dk@merchmaker.commed dit spørgsmål og dit ordrenummer (hvis du har et).
Vores kundeservice-team svarer på mails mandag - fredag 09:30-17:30. Vi bestræber os på at svare inden for to (2) hverdage, og på at have afsluttet din sag indenfor syv (7) arbejdsdage.

4. Hvordan ændrer eller annullerer jeg min ordre?

Hvis du vil annullere en ordre, så kontakt da vores kundeservice med det samme på loveisland-dk@merchmaker.com.
Bemærk venligst, at vi kun kan annullere ordre på personaliserede produkter, inden de bliver sendt til print. Er produktet printet, er det ikke længere muligt at ændre eller annullere din ordre.
Se venligst 'Levering og returnering'for mere information.

5. Kan jeg følge min ordre?

Alle ordrer sendes med Royal Mail. Du kan kontakte vores kundeservice på mail, hvis du ønsker en status på din pakke.

6. Hvad koster levering?

Alle forsendelser sendes fra Storbritannien, og fragtpriserne begynder ved £3.90 (ca. 33DKK).

7. Hvor lang er leveringstiden?

Vores normale leveringstid fra bestilling til levering er 7-9 hverdage (man-fre). Hvis pakken ikke er nået frem senest 10 dage efter forsendelsesbekræftelsen, anbefaler vi, at du tager direkte kontakt til vores kundeservice.

9. Hvem står for leveringen?

Alle ordrer sendes med Royal Mail.

10. Returneringspolitik

Vi håber, at du er fuldt ud tilfreds med din ordre, og at den bliver leveret uden skader. Skulle uheldet være ude, og har du modtaget en defekt eller beskadiget vare, kontakt hurtigst muligt vores kundeservice på loveisland-dk@merchmaker.com.
Se venligst 'Levering og returnering'for mere information.

11. Koster det noget, at returnere en ordre?

Ja, du betaler selv alle omkostninger i forbindelse med returnering.
Returnering accepteres kun, hvis det skyldes produktionsfejl eller afvigelse fra fabriksspecifikationerne. Tilpassede produkter er fremstillet præcist til dig. Det betyder, at vi ikke kan acceptere returneringer, bortset fra ved produktionsfejl.

12. Refundering

Vi tilbagefører dine penge, så snart vi har modtaget og kontrolleret din returnering. Herefter refunderer vi købsbeløbet til den anvendte betalingsform.
Send venligst alle returvarer til Merchmaker Ltd. Har du brug for returadressen, kan du kontakte vores kundeservice på loveisland-dk@merchmaker.com.